Вітаю Вас, Гість
Головна » Файли » Методична скарбничка » Розробки уроків

Англійська народна казка «Сорочаче гніздо».
09.01.2014, 20:35

Тема:               Англійська  народна  казка «Сорочаче гніздо».

 

Мета:                                     

·                        вчити стежити за  логікою опису подій;

·           орієнтуватися у структурі тексту;

·         формувати уміння визначати головну думку та   пояснювати її;

·       розвивати читацькі  навички, мислення, увагу, пам’ять;

·        виховувати  наполегливість у здобутті знань.

 

Обладнання:   малюнки птахів, сорочаче гніздо, ребус.

Хід уроку

І. Організаційний момент (вітання)

                                - До якого уроку приготувалися?

                                - З яким настроєм ви прийшли на урок? (рефлексія).

ІІ. Вивчення нового матеріалу

1.      Бесіда.

       Наша держава має добрих сусідів: росіян, білорусів, поляків, руминів. У новому розділі «Казки народів Європи» ми познайомимося з казками, які читають діти інших народів.

        Казки – це вигадані оповідання, котрі передаються протягом століть із роду в рід, з покоління в покоління, тому вони увібрали в себе бажання, мрії, народну мудрість, ідеали краси.

        Ви багато слухали казок, які ми читали в класі, які вам читали батьки. Сьогодні знову казка завітала до нас на урок (на стінах малюнки з казок)

2.      Виставка книг

3.      Мовна розминка

1)      Читання і утворення складів


                            А


                            О


                            И

С                          У

                             І

                            Е

Чистомовка

СО-ОС-ОС – наливний колос

АС-АС-АС – поздоровте нас.

4.      Артикуляційна зарядка

-         посичали гускою: с-с-с

-         подзижчали комариком з-з-з

-         поклацали зубами, щоб були міцніші.

-         Пошуміли вітерцем: ш-ш-ш

 

5.      Загадка

-   А вітерець нам загадку прислав

Як вам витівка така:

До числа добавив «а»

Що за птиця білобока?


     Називається……….(сорока)         40    а (малюнок сороки)

6.      Скоромовка.

Хитру сороку спіймати морока

А на сорок сорок морок.

- З ким порівнюють людину, яка багато балакає? (із сорокою)

- Які слова можна дібрати для опису цього птаха? ( скрекотуха, плетуха, балакуха).

   Але як виявляється сорока вміє щось робити краще, ніж інші птахи. І ми про це дізнаємось, прочитавши англійську народну казку «Сорочаче гніздо»

7.      Словникова робота

Абияк – як-небудь

Заприсяглася – твердо пообіцяла

Глузд – розуміння

8.      Читання казки вчителем

-         Що сорока робила майстерно? (показ гнізда)

9.      Тест

1.      Скільки птахів вчилися вити гнізда?

  а) 4           б) 5             в)6

2. Хто з них відлетів першим?

  а) горобець       б) шпак          в) дрізд

3. Птахи не навчилися робити гнізда, як сорока бо ……..

        а) їм не вистачало прутків

        б) сорока їх погано вчила

        в) їм не вистачало терпіння дослухати науку до кінця.

 

10. Фізкультхвилинка

11. Повторне читання учнями (дикторське читання).

      - Будьте уважні. Зверніть увагу на те, як сорока вила гніздо?

12. Робота з малюнками (на дошці малюнки птахів): горлиця, шпак, дрізд, горобець, сова, дятел, синичка).

       - які птахи вчилися вити гнізда?

       - А які тут зайві? (вчитель знімає малюнок дятла і синиці)

- Ці птахи зайві тільки сьогодні у нас на уроці, але в природі вони не  

  зайві, бо приносять велику користь лісам і садам.

- Чи навчився хтось з них робити гніздо так, як сорока?

- Чого їм не вистачало?

13. Вибіркове читання.

- Коли відбулися події описані у казці?

- Яке гніздо у дрозда?

- Яке гніздо у горобця?

- Хто залишився останнім учнем сороки?

- Як сказано про горлицю?

- Що заприсяглася сорока?

14. Словесне малювання.

  - Який би ви намалювали малюнок до цієї казки?

15. Гра «Дочитати речення»

     (Вчитель починає читати любе речення із казки, а потім учні швидко шукають його і дочитують до кінця).

16. Гра «Де сидить сорока?»

     (Діти шукають і зачитують речення, в яких є слово «сорока»).

17. Робота над прислівям.

- Роз’єднай і прочитай прислів’я.

  Хтобагаторобитьтойбагатознає.

-        Перестав склади і прочитай прислів’я

бреДо гото вчить, хто чехо све тизна.

-        Яке з них виражає основну думку?

18. Літературна гра (Посилка від Незнайка).

- З якої казки ці речі? (горошина, рукавичка, риба).

- А ще в посильці телеграма.

- Кому належать ці слова?

 

1.      Я по засіку метений,

Я із борошна спечений,-

Я від баби втік,

Я від діда втік,

То і від тебе втечу!                          (Колобку)

2.      Котику – братику!

Несе мене лиска,

По каменю-мосту

На своєму хвосту,

Порятуй мене!                                  (Півнику)

3.      – То ж не моєї матінки голосок!

Пливи, пливи, човнику, далі!         (Телесику)

19. Підсумок

- А зараз я хочу взяти інтерв’ю.

- Чого вчить Казка «Сорочаче гніздо»?

- Що засуджує?


20. Д/З переказ Казки, читання в особах.

- Чи задоволені ви своєю роботою на уроці. З яким настроєм підете на перерву?

(рефлексія)

Категорія: Розробки уроків | Додав: Julia
Переглядів: 2339 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: